Toppendag!

Hej!
Idag har det både varit en toppendag och en väldigt väldigt VÄLDIGT döende dag ^^
Dagen började dåligt, jag försov mig och fick inte i mig någon frukost -.- Men fick några mackor av Lena i skolan + att det var pancakes in school :d Sedan hade vi typ kabaréträning hela förmiddan i skolan så det var najs! Och när jag gick ned från biblioteket där jag tränade så får jag liksom bara höra att jag vunnit första pris i narkotikaberättelsetävlingen?! Blev typ asglad så ja, jag tjänade in 2000 kr till klasskassan, visst är jag snäll? (a) Bidraget lägger jag upp på berättelsebloggen på måndag :)
Sedan när jag kom hem igen så ville jag inget hellre än å se 21 avsnittet av vampire diaries, vem eftersom jag skulle åka direkt till mamma så fick jag vänta tills jag kom dit :p Ja men sen så såg jag det, och det var asbra (som alla xd) Men sen så hände då det döende: JAG SÅG EN TRAILER TILL 22 AVSNITTET (FINALEN), och ja den var så bra att jag dog.. Jag är en levande död just nu.. Hur FAN ska jag kunna vänta till nästa fredag?! Kan någon komma på något så vore jag tacksam som in i HELVETE. Okej?
Men jaja har varit hos mormor och morfar en sväng också :p Men iaf så får ni 22 avsnittet (trailern):



VISST ÄR DET BRAA?!


Okej nu dog jag igen xd

hejdå, puss puss

Kommentarer
Postat av: Din tjäj ! Geten 8]

Du vet la att det finns vampire diaries böcker? ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0