Tråkigt..

Vad gjorde du i helgen? - Var med Cicci <3
Vad ska du göra i helgen? - Åka till mamma.
Vad brukar du göra efter skolan? - Tråka.
Vad skulle du göra om din mamma dog? - Blivit förkrossad.
Vad skulle du göra om din pappa dog? - Blivit förkrossad.
Vad skulle du göra om din syster/bror dog? - Jag hade nog.. Mått dåligt somfan.
Har du det bra hemma? - Inte så ofta.
Har du det bra i skolan? - Inte så ofta, bara vissa tillfällen.
Trivs du med dina vänner? - Alltid.
Med vilka vänner kan du vara dig själv med? - Med alla mina vänner (Och då menar jag mina RIKTIGA vänner)
Vilka av dina vänner har sett dig utan smink? - Alla. (Alla riktiga vänner)
Vem av dina vänner står dig närmast? - Fisen.
Vem av dina vänner känner dig bäst? - Jag vet inte.
Vem är din barndomsvän? - Sandra Eklund.
Hur länge har ni känt varandra? - Väldigt väldigt länge.
Träffas ni nuförtiden? - Bara typ på gymnastiken.
Vem av dina vänner älskar du mest? - Jag älskar inte någon mer än den andra, men Fisen är allt för mig.
Vem av dina vänner har du umgåtts med mest den senaste tiden? - Cicci.
Och när träffades ni senast? - I söndags.
Vilken vän träffades du senast? - Cicci.
Vem är din allrabästavän? - Fisen.
Vem är din bästa vän? - Annie, och Cicci (Men bara från min sida)
Älskar du dem? - Mer än någonting annat.
Vad brukar du göra när du är med dina vänner? - En del.
Är dina vänner sig själv med dig? - Jag vet inte, jag kan väl bara hoppas.
Hur är du när du är dig själv? - Jag är flera olika personer, med mina vänner är jag damp och pratglad. Hemma är jag tyken, hoppig och stojjig, i skolan är jag tyst och är allmänt blyg. Men mig själv fullt ut är jag bara hemma och med vissa personer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0