12:12

Hej.
Jag är faktiskt väldigt deppig just nu, men vi ska inte prata om det just nu.

Igår satt jag hemma, skypade lite på kvällen. HAHHAHA, satt å skratta som en idiot. Jag väntar just nu på att Danni ska vakna o logga in på skype. Kanske ska vara med henne. Ta en buss till stan eller något, fast hatar att åka buss härifrån :/ Men det är lov, så pappsen kan inte skjutsa mig, och Anette gör det ju inte ändå, så inte någon idé att fråga henne. MEN BAIJS, JAG VILL BO I STAN!!
Okej, nu fick jag lite damp O.O Så.. eh... vet inte vad jag ska säga just nu.
Men ska nog lyssna på musik nu, eller kolla på Saw 6, vet inte ännu. Ska kolla lite bussar också, så hejdå.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0