Hos Lord Danni, hon äter upp mej :(

Hej.
Jag är hos LORD Danni Fast som rubriken lyder, hon försöker eta opp mej. Igår hade vi kul på skype, det var kul, fast det har jag redan skrivit, men ändå :P Vi la oss typ.. efter fem. Oooops.
Igår såg jag på en skräckfilm, Paranormal Activity. Den var SKIIITläskig. Jag vet inte säkert, men jag tror att den t.o.m. var värre än [REC], men jag vet inte. Liksom, kameror har liksom extra effekt på mig. Men i PA (Paranormal Activity) var det liksom andar. Och andar är något jag är fruktansvärt känslig och rädd för. DET är någonting som verkligen får mig skrämd. Andar och jag matchar inte rikigt. Här är en trailer till den:



Den är nog värre än REC tror jag.. Usch. Men iaf, på trailern får man även se hur biotittarna reagerade lite granna Det är faktiskt intressant.

Iaf, Danni har gått ned och gör frukost, typ rostat med smör o ost. Undrar när hon kommer upp igen.. Hon tar lite tid på sig. Fast äsch, det gör inget 
Nu ska jag nog slita mig från bloggen, bjuda på en bild och gå ned och kolla vad hon gör! 




Jag och Danni drack varm choklad med grädde, ASGOTT!

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0