Igår

Igår kom Elin till mig :D Vi såg på Saw 1, fast Elin såg inte hela eftersom jag började se på den innan hon kom. Sen så gick vi till affären och köpte godis (som tog slut jättefort ..) Sen såg vi på One missed call, den japanska versionen. Det var jättekul, särskilt när Elin var jätterädd, en gång skrek hon TAKE IT LIKE A FUCKING COMPLIMENT!! Vi hade karamellfärg i ansiktet så vi skulle se läskiga ut, det var ju halloween. Här kommer några bilder:












Ehm, ja. Det var dem...
När jag kom hem så såg jag på Saw 2. Idag såg jag 3:an o 4:an. They're confusing!! Men jag hatar 3:an, särskilt "Pig vat trap". Den med grisarna, nivet. Vågar helt ärligt inte kolla på alla scener där. Nu ska vi se om jag orkar kolla om det finns någon 6:e Saw. Har redan sett 5:an. Egentligen har jag redan sett 3:an med, men ville se om den för att hänga med lite bättre, och hade inte ens sett hela så..
Nu ska jag slita mig från bloggen tills senare.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0