Jag vet ...

Funderar fortfarande hur jag ska renovera, men har tråkigt just nu så gör detta XD

 

var ligger din telefon när du sover? På nattduksbordet.
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? Inte så ofta.
hur känns det när du inte har din telefon på dig? Svårt, men att inte få tag på nån är jobbigt :/
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Nej.
hur många samtalsminuter har du ringt? Vet inte.
hur många telefoner har du haft det senaste året? 1.
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Vem har sagt att den är det? Men nej.
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? "Cece! Jag är vid coop konsym... Hjälp!" Från Elin.
vad står de i de senaste skickade sms:et? "när ska du till jonte?"
hur många SMS har du skickat? 10. En spara här!
vem är överst listan över missade samtal? - Pappa.
vem är 1a på listan över mottagna samtal? - Pappa.
vem är 2a på listan över uppringda nummer? - Pappa.
vad har du som bakgrunds bild? En bild på mig (och Siri i bakgrunden XD). *EGO*
hur mkt batteri har du? 100% (nyss laddat den)
vem är 9a på din kontakt lista? David Samuelsson.
vem är den första personen på "G" i din Kontaktlista? Ingen börjar på G.
vad heter din mobil, som bluethooth namn? "börjar på c" 
den bästa låten på din mobil? Många :)
den sämsta låten på din mobil? Någon temalåt.
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? Ett foto vid en parkering.
hur mkt är klockan när du gör detta? 02:03

 

/ Cece


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0