16:28

Hej.
Jag laddade nyss upp ett inlägg, och snart kommer det ännu ett till..? Men ja.. det är för då kommer lite mer bilder ifrån igår :) Ska ladda upp bilderna när jag skrivit klart detta inlägget.
Idag har jag inte gjort så mycket. Men köpte en plattång förr 199:- på clas olsson. HI HI, ops. Men jaja, den är bra. Så det var nog ett bra köp... Danni följde med mig, sedan gick vi till willys. Sen tog jag bussen hem. Träffade Mathilda på kampenhof när jag väntade på bussen, det var roligt att få träffa henne. Ni som inte vet vem hon är, så gick hon i min klass på forshälla. Sen kom jag hem, och nu sitter jag här. Och vad ska jag hitta på? Vet inte, men lyssnar på "talking to the moon", fett bra låt. Nu ska jag ladda upp bilderna så jag inte glömmer.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0