19:42

Funderar på att snart gå ned till kaninerna o ge dem lite mat.
Jag funderar på att sälja Pontus o Snövit. Jag älskar dem jättemycket, men dem liksom bara... förtjänar ett bättre hem! Jag tar inte riktigt hand om dem på det sättet jag borde göra. Det bästa sättet vore att ge dem ett nytt hem, ett bättre hem, som dem förtjänar. Jag liksom börjar få nya intressen, mer utelivsintresse, och då är det inte så snällt mot kaninerna som sitter där nere o väntar på sin kärlek osv. Vi får se hur jag gör.

Just nu lyssnar jag på musik, men som sagt får ju DAMP på spotifys tidgränser när man inte har en sånhära kod till ett bättre konto, somfan. Vet inte vad jag ska göra imorgon, men ska fråga Cicci om vi kan göra något. Får se hur det blir med det, saknar henne iaf ♥
Nu ska jag checka djuren, och sedan hitta på något roligt (lycka till me det Cece...)

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0