21:22

Ja, så mycket är klockan.
Jag är trött, men vill blogga nu så nu gör jag det. Idag gick jag, Annie och Danni till Dannis pappas pizzeria, så vi fick gratis pizza, YEEE. Det blev skinka, pommes o kebabsås på. Gottiga fettgrisar är vi ;) Sen när vi var klara där gick vi ned till stan, jag o Danni gick till Apoteket, där hennes mamma jobbar, men Annie tog bussen istället. Danni fick pengar så hon kunde fylla på pengar på sitt busskort. Sen med dem pengar som blev över köpte Danni chips o dricka för. Och det var då hon fick syn på julmusten O.o Sen satt vi vid kampenhof o åt lite granna, sen kom hennes buss. Sedan gick jag o väntade på min buss, SUCK. Men träffade Ida då, så det blev inte så tråkigt. Men sen gå lite för att komma hem när bussen stannat, sedan hemma. Kul dag. Tack alla som gjorde den.
Danni har köpt löshår, vi gillar detta, okej?
Nu ska jag bara lägga upp två fettobilder på Danni o Annie. Tog ingen på mig, sorry ;)




Förlåt för den, men bilderna är BÄST. (Btw, de kollade på tv)
Love ya girls ♥

Nu orkar jag inte mer för detta inlägget.
Bye.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0