21:39

Klockan lyder som rubriken, jao. Har inte gjort så jättemycket i helgen. I fredags var jag med Danni, först gick vi till Robin. Men han skulle typ iväg så vi fick gå efter 50 min. Sedan träffade vi Ai på stan och var där oså. Sedan gick vi till Jonte för att säga hej. Han var sjuk, och försökte få oss att stanna. Jag försökte få pappa att hämta oss senare, men det gick inte så bra. Sen åkte vi hem. På lördagen åkte jag och Danni till Jonte igen, senare kom Elin. Vi kollade på film. Danni gick sedan för hon ville gå ut, men jag och Elin orkade inte. Så vi såg på "Child's play 2". Jag och Jonte skrattade, Elin var rädd. Aw, så gullig är hon <3 Sen var vi där hela dan och dog, och slöa var vi. Jag och Elin stod och sjöng Dango Daikazoku... LOVE IT ... O.o
På tal om Dango, den kommer från en Anime serie som heter Clannad. Jag typ såg alla avsnitt... Och liksom grät massvis, HAHA! Jag grät floder, seriöst den var jättekänslig?! Jag är känslig ;__; Men ja, älskar den... Och nu älskar jag även låten Dango ;__; Jaja, får väl leva med det!
Nu ska jag snart sova, orkar egentligen inte skriva mer..

MEN IMON ÄR DET GYMNASTIK, DET GILLAR VI :D
Och alla är osociala på skype, ingen skriver. Buhuuuhuhuhuhuhuh.

Nu ska jag sova,
godnatt.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0