21:42

Hej bloggen.
Är ganska rädd just nu, men av en privat anledning. Försöker vrida bort det, men det går ju bara inte ...
Iaf, idag hade jag gymnastik <3 Jobbade riktigt hårt idag, så gott jag kunde! :) Men ja, det gör man väl varje gång? Men jaja, det var jättekul. Men Maria var sjuk, så vår andra tränare visste inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi fick komma med egna ideer. Men asså i slutet hade vi staffet, och då skulle vi liksom sitta ned och röra oss fram me skinkorna, haha! Och benen skulle vara raka, skitsvårt ... Seriöst, vårt staffetlag förlorade alla gånger! Men jag bryr mig inte, huvudsaken är ju att man har roligt, eller hur? Sen träffade jag Jonte lite snabbt, han hade haft boxning. Så... Ja, sen hämta pappa mig och sen duschade jag... Innan gymnastiken började var jag lite med Danni och Ai. Vi typ gick in på kicks, och willys. Inte så mycket mer, och så kollade vi lite på clas olsson. VILL HA PLATTÅNGEN DÄR FÖR 200:- måste köpa den, har faktiskt råd... Buhuhuuhhuuhhuuh, nu måste jag ha den, och det är inte så bra O.o Iaf, nu skall jag sluta uttråka er ^^

/ Cece


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0