God kväll (lät konstigt...?)

Jaja hej på er.
Sitter och grejar med habbo och skype, det gillar vi (y) Ja, men nu ska jag nog kolla lite bloggar och så. Sedan skall jag nog.. gå ned till djuren och ge dem mat och sådär. Sen ska jag sätta mig vid datorn igen, och sen ska jag sova. SEN ÄR DET HELG IMON <3 Men får se om jag går ut imon, pappa säger att han vill att jag ska komma hem efter skolan *gråta* Faktiskt.. Brukar han inte göra, men det är nog bara för att Anette, Johanna och Emma åker upp till min typ moster. Så är bara jag, pappa och Jonathan hemma denna helgen. Måste ut, jag dör annars. Är jättefrustrerad just nu. Vill bara, dö :( Jaja, ska nog prata med pappa. Men är rädd att han ska bli typ.. arg?
Danni har varit sjuk två dagar irad. Hoppas hon blir frisk imorgon. Krya på dig <3 Igår var jag med Annie, vi hade det bäst. Bjuder på en bild;


Älskar dig ♥

Idag.. i skolan hade vi fysikprov och spanska läsförhör. Fysiken kunde jag inte allt på, liksom rymden är inte min grej?! Och spanskan hade jag alla rätt :D Älskar faktiskt spanskan. Me llamo Cece, ¿Como te llamas? Hehe, ¿Que tal? Muy bien, gracias! ¿Y tú? Okej, mobba mig inte :D Men ja, och så hade vi matteläxa till idag, gjorde den för en gång skull (y) Duktiga jag :D

Men ja, nu orkar jag inte uttråka er mer, sååå..
Hejdå!

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0