God morgon.

Snart ska jag gå ned, spruta i lite hårspray i håret och sedan går jag nog ut till bussen och åker till skolan. Det är flourlackning, usch. Det hatar jag, smakar baaajs! Kan knappt prata när jag har det i munnen, för det är så äckligt. Sååå, kära skolkamrater, klaga inte på mig för det. Men det är ju iaf musik i skolan idag! JIPPIEIEIEIEIE! Love iiiit ♥ Vi blir nog klara med låten den här gången, hope so..
Igår blev det dåligt uppdatering, sorry. Men igår läste jag linas kvällsbok 2 på kvällen, och liksom.. blev helt jävla puckat men läste nästan ut den, fast läste från 10 till nääästan halv 1. Hehe, så jag var lite trött imorse. Är fortfarande trött. Men ja, vad kan man göra?
Nu ska jag dra mig nedåt, är törstig som FAN!

/ Cece

Kommentarer
Postat av: danni

MAIJS PÅ DEJJ ♥

2010-10-06 @ 13:11:59
URL: http://ddanniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0