Godmorgon.

Känns så knäppt med det här håret, usch.. VILL BARA DÖ, JAG VILL HA TILLBAKA MITT HÅR :(:(:(
Iaf så är det plattat, MED värmeskydd. Ska nog köpa en spray, har ett slags balsamaktigt värmeskydd som typ heter "Loréal Paris Studio Hot Straight". Det funkar, men jobbigt att blåsa håret, det är så vaaarmt, och sedan ska man ju liksom använda plattången, blir fruktansvärt varmt ... Meeen, idag så får Danni gå ut blir nog att vara med henne idag! :D Hon har liksom utegångsförbud på vardagar, får bara gå ut på helger. Stackars henne, nu ritar vi alla ett hjärta till henne för att vi bryr oss <3 Okej, men nu så ska jag bara lägga ut en dagens outfit, men vet bara vart linnet och jeansen kommer ifrån xd



Men nu ska jag ut till bussen, så hinner inte skriva mer!
Ses väl sen.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0