Gymnastik!

Haft gymnastik, SÅ FUCKING NICE ASSÅ :D Hållit på bra idag, och typ jaa pratat O.o Var lite med Danni, köpte värmeskydd (y) Sen gick jag till biblioteket, gjorde matteläxan och sen så lyssnade jag på musik lite innan jag slutligen gick till agnebergshallen. Sen vet ni väl resten.
Nu sitter jag här, har glömt spanskaboken i skolan så kan inte öva på glosorna imon!! Fuck, vill få bra betyg i spanskan. Visst får ju inte betyg än, men liksom?! Man övar ju från börjar så man kan det till sedan. Trött, har träningsvärk, SUCK. Hatar seriöst det, man liksom har ont i kroppen och är så jäkla trött och slö.
Nu ska jag sova om typ en timme eller något. Längtar bara till helgen. Orkar seriöst inte med den här jävla skolan längre, det är för mycket. Är så efter, liksom har så svårt för att lära mig saker. Whatever,
hejdå. Får se om om jag bloggar sen.

/ Cece

SNART KOMMER NY HEADER!!

Kommentarer
Postat av: Eliin myes 8D

YÄH! Ny header! 8D

2010-10-19 @ 21:09:56
URL: http://dreamgame.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0