MIN DATORSLADD ÄR GLÖMD

MIN DATORSLADD ÄR HOS DANNI, OCH JAG BEHÖVER DEN! Just nu använder jag Johannas, för hon sover, men sen imorgon då? My life is over until i get it back :(
Jaja, fattar vad det är för fel på firefox iaf, men fattar inte vaf, så laddar upp bilder via google chrome istället, men gillar inte det, finns massa inställningar och skit. OCH BLA BLA BLA. Nu laddar jag upp 2 bilder jag tog innan jag åkte till Danni.
-

-
BAIJSA PÅ FIREFOX

Jag och Danni har gjort ett till radioklipp. Check it;
-
Jag vet att ni älskar det :D

/ Cece

Kommentarer
Postat av: Spaceapa

Men beeeeep jag vill lysna det går ju inte för ghaaaaaaaaaaaaa arg

2010-10-31 @ 11:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0