20:44

Sitter här, ska nog snart sova. Är så jäkla trött nuförtiden, usch! Vill vara pigg!
Ja, nu såhär sitter domen, VAR JU HOS FRISSAN .. Ni skall få en bild, SEN. Usch vad dåligt resultat. Asså är inte missnöjd med själva frisyren, utan asså .. Det är så kort!! Iaf, färgningen blir såhär: Anette säger att jag borde vänta, vilket jag inte vill. Är beredd att betala pengarna för utväxt, JA. Ska börja använda värmeskydd, och NEJ, det har jag inte gjort innan för har inte orkat. Men efter denna klippningen, nu måste jag fan skärpa mig. Visst blire inte bättre av en färgning, men vill ju så gärna..
Iaf, här kommer en bild:


Jag saknar redan mitt gamla hår, buhhuhuhuhuhuhu!

Danni och Jonte följde med. De satt och läste tidningar, HE HE. Ska skaffa löshår när jag får råd, vilket nog blir på JULAFTON, SUCK.
Kommer bara ETT till inlägg idag, och det är bilderna, på mig från igår nivet.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0