Barnslig, hehe ..

Och varför det? Jo, för jag har sett på Spirit idag :p Men det var så längesen jag såg och jag blev så himla sugen bara! Så, så fick bli.
Jag har inte bloggat så bra, men ni vet ju hur det är med mig och det där. Men ska försöka bättra mig iaf. Och hoppas att ni kollar iaf, för det betyder mycket ändå :) Nivet, jag tjänar ju pengar på bloggen, tillsammans med Cicci. Så om ni absolut vill göra mig en tjänst allihopa; gå igenom alla inlägg ni orkar! För då tjänar vi pengar. Tack <3
Okej, jag börjar bli rastlös, är någon bra på att underhålla eller?! Nej. Jag ska iaf spela in en cover nu, så får vi se om jag orkar blogga sen.

Pussis,
/ Cece ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0