God morgon.

Godmorgon på er alla!
Ja, idag kommer resultatet, och så fort jag har kommit hem lovar jag att lägga ut en bild + avslöja min dom om att färga håret. Är fortfarande rädd på hur hon ska reagera, och hur LÅNGT hon kommer klippa! Jag har ju så fruktansvärt slitet hår nuförtiden, eller ja, slitet hår iaf.. Så ja, vi får se hur det går.
Idag hade jag en jätteskum dröm idag, ska berätta den:
Alltså jag såg på en myrfilm. Asså, en film som det fanns myror i. Och sedan (hade inte sett klart filmen än) så lade jag mig och sov. Det var myror i sängen, på golvet.. ÖVERALLT! Rena mardrömmen, jag har ju typ fobi för myror.. De var såna här svarta små myror. Äckligt var det. Iaf så fortsatte jag kolla på filmen och myrorna försvann ju inte! Dem blev bara fler. Till slut så listade "jag" ut att man skulle zooma på denna filmen, och då kunde man se att myrorna som var med i filmen låååångsamt kom ut ur datorn!! GUD VA ÄCKLIGT, så då stängde jag av datorn. Jag fick se det flera gånger (fattar inte varför jag fortsatte titta) Kommer ej ihåg om myrorna försvann eller inte.

Visst var den äcklig? Jag hade typ dött och det hade varit en verklig dröm asså!
Iaf, en kort liten bild på dagens outfit, och sedan drar jag till skolan!



Mjukisbyxor - Team Sportia
T-shirt - Vet inte
Svart linne - Gina Tricot
Kofta - Vet inte

Dagens smink är som det brukar, plus plattat hår.
Nu ska jag nog dra iväg, när jag kommer hem får ni bilder från igår. Vet ni vad jag gjorde? JAG SMINKADE HELA MITT ANSIKTE BLÅTT! HAHAHA. Här får ni en liten otydlig smygbild! ;)


Hur jag gjorde kommer sen med alla andra bilder.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0