God morgon

Ska snart gå ut och vänta på bussen, som kommer om sisådär 50 min. Och sedan blir det skola, vet inte om vi börjar senare eller tidigare idag, men iaf så hade jag tänkt bjuda på bilder idag med :)


Liten kort uppfattning av dagens outfit.



Kläder:
Kofta - Vet inte (älskar den!!)
Svart linne - Gina Tricot
Rött linne - Vero moda
Jeanstights - Bik bok

Sminket är samma som igår.

Nu ska jag nog göra något innan jag drar åker till skolan, och om jag kan så bloggar jag då. Det är en väldigt lång rast idag. Ska stanna kvar i stan idag, för ska till gymnastiken idag ju! Och om ingen kan vara med mig idag så går jag till biblioteket eller något och sätter mig vid en dator eller läser.
/ Cece ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0