Ingen gymnastik :(

Blev ingen gymnastik idag, för i skolan typ nästsista-sista lektionen fick jag ont i huvudet och mådde illa. Förskyld + hungrig som as. Så det blev bannumig lite för mycket idag. Känns tråkigt, gillar ju gymnastiken! Mår fortfarande lite dåligt, är sådär slö och lite ont i huvudet. Men mycket bättre än förut iaf. Men, så kan det va!
Idag annars blev det ingen större händelse. Men jobbade ovanligt bra på mattelektionen idag, inte alls likt mig! Brukar slöa som en idiot på mattelektionerna. Och så har vi alltid två SO lektioner på tisdagar! Usch, hatar det. Men idag var Bosse jätterolig; han sa något ord, och sa sådär: "GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" Fick dampskratt, haha!
Men nu skall jag ge mina kaniner mat, och sen ska jag snart lägga mig. För är trött som in i bomben!




Mina elsklingar <3

/ Cece ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0