Lite bilder från igår.

Lovade ju er lite bilder, så här kommer några.









Såhär gjorde jag:
Du börjar med det blåa, vilket är rätt svårt att få jämnt. Men ta nån puderborste, eller en stor ögonskuggborste typ. "Pudra" in en blå ögonskugga i hela ansiktet, detta kan ta lite tid att få jämnt. När du slutlighet blivit klar, tar du ögonen. Jag använde en kladdig penna, allstå det var ju kajal, men den var rätt kladdig. Ha det som en ögonskugga, ni ser nog på bilderna hur ni gör, och hur det ska se ut. Om inte, be mig lägga ut en mer tydlig bild. Sedan tar du läpparna, ta en en liten ögonskuggaborste denna gången, dutta eller dra över läpparna så att de blir alldeles knallblåa av ögonskuggan. Sedan så tar du fakeblod eller något rätt. Själv använde jag ett läppstift, funkar de med. Gör som du vill här, bara det är blodigt. Använd fantasin om hur du vill att det ska se ut hur du ätit ;) Sen bara ordna med det blåa, SEN ÄR DU KLAAAR :D
Och om du har mer fantasi, bara att lägga till såklart.


Reprisbild från igår, så ni ska se läpparna bättre.

Nu är detta sista inlägget för idag, förhoppningsvis bloggar jag imorn. Godnatt.

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0