Skolan, igen...

Har varit dålig uppdatering det senaste, men har inte haft särskilt mycket lust att blogga mer än när jag är i skolan .. Forgive me :D Jaja, som rubriken lyder; jag är i skolan. I biblioteket och vet inte vilken lektion jag har sen. Elin sitter vid datorn bredvid mig, tillsammans med Siri och Emmy. Bredvid den andra datorn bredvid mig sitter Ai. Vid datorn bredvid Elin så sitter Danni. Hade fysik nyss, blev klar med vårat (Jag, Elin, Laven och Emmy) "projekt". Jupiter ♥ Jag har inte gjort min matteläxa, vad ska jag komma på för ursäkt? Eller ska jag säga att jag lämnar in den på måndag istället? .____.' Jag vet inte ... Nu ska jag nog sluta blogga, because have have better things to do :D

Pussis,
/ Cece ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0