Skypar.

Jag är stooort fan av skype, bättre än msn i vissa sammanhang faktiskt! Haha.. Men iaf, skypar med Erik och Danni, de andra i gruppen är inte med i samtalet + de är osociala.
Mer om frissan imon, Danni ska nog följa med. Om hon får, och jag ska nog klippa lite V-aktigt och etapper.. Ska bli sjukt läskigt, vet inte hur långt hon kommer klippa (Marianne heter min frisör).. Det är läskigt, och tänk om mitt hår är för slitet för permament hårfärgning? Då kommer jag väl gråta eller något. Och det är iaf det jag är mest rädd för, att inte få lov att färga. Är så jävla pepp på de asså!
Men nu ska jag sluta pladdra, och lägga mig om typ tjugo minuter. Önska mig lycka till till imon...

/ Cece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0